2011. február 9., szerda

^.-

Nahátizé. Ezt még muszáj leírnom, TEGNAP is írtam és MA is :O :D Rekord. Na most kmolyan, nem fogom mindegyik bejegyzésemet úgy kezdeni, h fú basszus de rég írtam, meg ilyenek. Ez volt az utolsó. Tényleg. Tudom mindig azt írom, de ez most tényleg. :D
na amint látható is változtattam egy kicsit a dizájnon... Nem lett olyan jó, de tőlem csak ennyire telik. :P
Az egyik kedvenc színészem most Cory Monteith. A Gleeben nagyon elnyerte a tetszésemet, és azóta oda vagyok érte...:D
Aki nem ismerné Coryt:
Cory Allan Monteit, 1982 május 11.-én született Kanadában. Ugorjunk egy kicsit... 2005-től kezdett aktív lenni, első szerepe a Killer Bash című filmben volt... 2009-től szerepel a Glee című sorozatban, amelyet Fox tv csatorna ööö... talált ki. (nem jutott eszembe, hogy fejezhetném be máshogy :D)
Róla elég is ennyi. A lényeg az, hogy nagyon jó színész és énekes is egyben. Ja és még annyit, hogy a Supernatural első évadjának egyik részében is feltűnik, csak sajnos felfalja valami emberevő szörnyeteg... szegény Cory.. :D

No asszem csak ennyit akartam. Majd hamarosan jövök :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése