2011. július 25., hétfő

Amy Winehouse.

És egyébként megér egy külön bejegyzést, Amy Winehouse halála. Amy ennyit igazán megérdemel.
Nagyon sajnálom, hogy ilyen fiatalon, mindössze 27 évesen halt meg. De hát a drogok, mikre nem képesek? Jajj, Amy csak tudnám miért tetted ezt magaddal? Én, komolyan mondom, még el is sírtam magam, amikor meghallottam a halálhírét. Nem tartozott a kedvenc sztárjaim közé, mivel nem ismertem a számait. Jobban mondva egy számát, a Rehabot kivéve. Az viszont nagy kedvencem volt. Ma azonban, reggel kapcsolgattam a TV-t és valahogy az MTV-re keveredtem, ahol épp egy emlékezzünk Amy Winehousera című műsor ment. Nem kapcsoltam el, kíváncsi voltam a számaira. Sorban jöttek elő, a jobbnál jobb dalok. Amikor odakapcsoltam, már pont egy szám végénél tartott, majd utána a Rehab jött. A klipp láttán belegondoltam, hogy azért ez egy kicsit ironikus, hogy arról énekel, hogy rehabra akarta küldeni őt mindenki, de hogy ő nem akarta. Lehet, hogy jobban járt volna. Mivel épp a drogok ölték meg. Aztán jött a következő, Valerie című szám, és teljese ledöbbentem. Ezt is ő énekelné? Nem is tudtam. Szerintem, ez egy nagyon jó szám, nekem már régóta tetszik. Ekkorra már ismét sírtam. A számhoz tartozó klip, nagyon vidám, Amy csodás benne, olyan boldognak látszott ebben a videoklipben, hogy még a szívem is belesajdult. Majd jött a Back to black, és rádöbbentem, hogy ezt is ismerem. Ekkor gondolkoztam el rajta, hogy vajon milyen számai vannak még, amiket ismerek. És ahogy hallgattam sorban a számokat, egyre jobban kezdett fájni a szívem, szinte az össze számát ismertem és szerettem, az nélkül, hogy tudtam volna, ő énekli. A halála iszonyúan megrázott, és egyszerűen nem tudom elhinni, hogy miért mindig a legjobbakat kell elvesztenünk. Drága egyetlen Amynk, Nyugodj békében. A szívünkben örökké élni fogsz, és szeretni fogunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése