2013. július 14., vasárnap

Ezer éve...

I'm back. 

Ezer éve már, hogy erre a blogomra nem írtam. Valójában fogalmam sincs, hogy miért, egyszerűen csak...Hmm... Szóval talán a 'lusta voltam' lenne a legtalálóbb kifejezés az okra. Valójában suliidőben időm sem, valamint energiám sem nagyon volt a blogolásra, ha volt is, akkor is inkább a fafiction történeteimmel foglalkoztam.
A korábbi bejegyzéseimtől kérlek tekintsetek el, nem fogom őket kitörölni, mert hát.. Az is én voltam. De változnak az emberek, a bohókás, szeleburdi kislány eltűnt. Azt nem mondanám, hogy felnőtt, mert rendkívül gyerekes személynek tartom magam, egyszerűen csak megváltoztam. Kiléptem a 'szmájlik' és a szivárvány világából, talán a helyesírásom is fejlődött. :P Jó, ez a kettőspont "p" most talán úgy jön le, mintha saját magamat hazudtolnám meg, hisz épp az előbb mondtam, hogy kiléptem a szmájlik világából. Ez alatt annyit értettem, hogy nem írok minden mondatom végére hangulatjelet. De azért alkalmanként egy-kettő azt hiszem abszolút nem zavaró, ellentétben a hangulatjelektől hemzsegő szövegekkel. Na azokat már ki nem állhatom. Mindegy, nem is tudom miért beszélek még mindig erről...
Szóval visszatértem, azt nem ígérem, hogy rendszeresen fogok írni, de ha van alkalmam és mondanivalóm is, mindenképpen jelentkezem.
Hamarosan hozok is egy bejegyzést, úgy gondoltam megérdemel egy külön posztot, többek között a 'nagy visszatérésem' is ez miatt történt.
Szóval most csak ennyi lettem volna, gondolom valójában nincs egy olvasóm sem, de nem baj. Ez a blog egy amolyan elektronikus napló szerepét is játssza, ha jobban belegondolok, tehát amit ki kell adnom magamból azt továbbra is ki fogom, az már csak egy plusz ha ezt még el is olvassa valaki.
Nem tudom, hogyan kellene lezárni ezt a monológot (?) Így csak annyit mondok, hogy még hallotok majd felőlem.
Puszi az egykori twilightgirl.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése