2013. augusztus 11., vasárnap

Hi, I'm Griny.

Ello. 

Twilightgirl alias Lucy alias Griny jelentkezik. Avagy beszélgessünk egy keveset a nevem fejlődéstörténetéről. 
Kezdetben twilightgirl néven nyomultam, talán nem is kellene mondanom, hogy abban az időszakban épp twilight imádó korszakomat éltem... Szóval azt hiszem ebből a névből már kinőttem, ezért választottam egy sokkal természetesebbet a Lucy-t. Hogy ez honnan jött? Második nevem a Luca, ezért úgy döntöttem, hogy annak fogom használni az "angolosított" verzióját. Valamint jó ötletnek tűnt, mivel a fanfiction-ben amit írok, szintén Lucynek hívják a főszereplőt. De aztán rá kellett jönnöm, hogy ez a név sem a legeredetibb, szinte már sablonos. 
Ezért hát úgy döntöttem, hogy keresek valami egyedit. Amit még sehol sem láttam. És tádááá, így született meg a Griny. Ejtsd: Grini, véletlenül sem Grájni, vagy szépen magyarosan Griny. :D Szóval kedves barátom, a google segítségével találtam rá egy oldalra, jobban mondva valamiféle fórumra, ahol nézegettem a felhasználóneveket, hátha tudok valahonnan ihletet meríteni, mert azért teljes egészében kopizni mégsem akartam. És így is lett. Megláttam egy Greene nevű tagot. Pont arról szólt a topik, hogy kinek hogyan kell ejteni a nevét, és ő írta, hogy az övét Grín-nek, és véletlenül sem Grini-nek, avagy zöldecskének kell mondani. Ezen mosolyogtam egy jót, merthogy nekem megtetszett a Grini. 
Mivel zöld nem szerettem volna lenni, és koppintani sem szerettem volna, ezért a Greene automatikusan kiesett. Ebből adódóan a Greeny sem volt már játékban. 
Egyébként hihetetlen mennyit agyaltam ezen a néven. 
A Greni azért nem jó, mert nem vagyok Reni... Grene? Az is a zöldre emlékeztet. Viszont ha úgy írom, hogy Greny... Nem, az kiejtve totálisan a Granny-ra hajaz, ami nagyit jelent. Így maradt az első variáció, azaz Griny. Csak ennél meg az volt a baj, amit először is írtam, hogy féltem, hogy hogy ejtik majd ki az emberek. De nem baj, a lényeg, hogy nekem tetszik, és meglehetősen egyedi. 

Szóval sziasztok, mától fogva Griny vagyok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése