2014. augusztus 25., hétfő

Harry Styles

Bárcsak mindenki láthatná,
hogy ki is vagy te valójában...

Nos emberek, lehet sokan bele sem fognak kezdeni ebbe a blogbejegyzésbe, mivel rögtön elrettennek attól, hogy a címe az, hogy: Harry Styles. Igen, valóban az, nem is véletlenül. Kicsit kezd elegem lenni abból, hogy a nagy többség már rögtön ítélkezik. Gondolom ti is hallottátok azt a mondást, hogy "Ne a borítója alapján ítélj meg egy könyvet." Igen, minden bizonnyal mindenki ismeri. Sokan viszont mégsem gondolják át, hogy ez mit is takarhat.
Nem tudom miért, de úgy érzem muszáj írnom erről a fiatal srácról, muszáj megvédenem, mivel én valamilyen szinten ismerem. Tény, hogy teljesen senkit nem lehet megismerni az interneten keresztül, de azt nyíltan állítom, hogy többet tudok róla, mint azok, akik ócsárolják, nőcsábásznak nevezik és lebuzizzák. Kérlek, ha idáig eljutottál, olvasd végig a véleményem, vagy ha nincs is hozzá kedved, legalább az alább található képeket nézd meg, azok is sok mindent elárulnak a témánk fő alanyáról.


Harry Styles egy nagyon különleges ember. Ez így van, ne hördülj fel, ne ingasd a fejed és ne gondold azt magadban, hogy ismét csak egy elfogult rajongó, mivel ez nem igaz. Kis kitérő: 3 éve Directioner vagyok, bár a mostani rajongótábort elnézve, már egyre kevésbé vállalom ezt. Sosem tagadnám, de nem szeretem magam így hívni, mivel ha valaki meghallja már rögtön sztereotipizál. Nem, én közel sem vagyok olyan mint ők. A fiúk közül Liam az abszolút kedvencem, tehát talán furcsának tűnhet, amiért Harry-ről írok egy ilyen hosszú bejegyzést. És ez tényleg nem véletlen. Hiába nem ő a kedvencem, mégis őt tartom a fiúk közül a legérdekesebb és legszerethetőbb személyiségnek, most el is mondom miért.

Sokszor felháborít, hogy miket lehet róla a neten olvasni. Már számtalanszor megpróbáltam tömören összefoglalni a véleményem, de ez valahogy sosem jött össze, egyszerűen csak áradnak belőlem a gondolatok és érzések, ezzel az egész Harry üggyel kapcsolatban. Emberek. Senki nem ismeri, mégis sokan elkönyvelik: Bunkónak. Tehetségtelennek. Nőcsábásznak. Melegnek. Mégis olyan dolgokat írnak róla, amit én az életben nem mondanék, még az ellenségemről sem. Sosem értettem, mi abban a jó, ha egy ember lehúz egy másikat? Miből gondolja, hogy ő bármivel is jobb nála? Nem tudom felfogni.

Talán egy kicsit elfogult vagyok, igen. Meglehet. De képes vagyok átlátni a rózsaszín ködön, látom a hibáikat, tudom, hogy ők sem tökéletesek, mivel ugyanolyan emberek mint bárki más. Miért is kellene tökéletesnek lenniük? Miért ne hibázhatnának?

Olvastam: 
"Ez a Harry gyerek mind közül a legirritálóbb" 
1. Ez? Mégis mit gondolsz kiről beszélsz? Egy olyan emberről mint amilyen te vagy, hogy gondolod, hogy jogod van így lealacsonyítani? Általános iskolában megtanítják az embernek, hogy mi is az illem.
2. Mit vétett ellened amiért ezt gondolod? Mit tett ami irritáló? Énekelt? Erre kicsit bővebben is szeretnék kitérni. Relatív fogalom, hogy kinek mi tetszik, ilyen szinten irritálhat az éneklése, bár... Jó, ezt talán nem feszegetem, mivel én a zenéjük miatt szerettem meg őket, semmi baj a hangjukkal, tudnak élőben is énekelni, nem playbeck-elnek, tehát nem értem miért lennének irritálóak.
Abban az esetben, ha a kinézetére gondolt ez az illető, akkor pedig csak sajnálni tudom. Kevés szánalmasabb embert tudok azoknál, akik kinézet alapján ítélnek. Had döntse már el ő, hogy hogyan is akar festeni, ehhez azért talán még megvan a joga, nem igaz?

"Nem találom szimpatikusnak."
Oké, ez is relatív fogalom. Bár nem tudom mit tehetett, amiért nem szimpatikus valakinek. Nem mondanám mogorva embernek, sokat mosolyog, kedves mindenkivel, semmi balhéba nem keveredett. De hát ha nem szimpatikus, akkor nem az...

"...Sem jóképűnek a sokasággal ellentétben"
Szintúgy relatív dolog, csupán csak ízlés kérdése. Nem is tudom mi lenne velünk, ha mindenkinek ugyanaz tetszene? Harry kinézetével sincs semmi baj, ápolt a külseje, figyel magára, a többiről pedig nem ő tehet. Az egy dolog, hogy jelen pillanatban épp hosszú haj imádó korszakát éli, de ez is egyéni döntés, mindenki úgy hordja a haját, ahogy az neki tetszik.

Térjünk el, ezektől az utálkozó szövegektől, hisz a végtelenségig is el tudnék csámcsogni rajtuk, de nem ez a fő téma. Furcsán hangzik, hogy bármit is tett értem ez a srác, úgy, hogy nem is ismer, nem igaz? Pedig ez így van. Megtanított sok mindenre. Emberségre, arra, hogy mindig bánjak mindenkivel úgy, ahogy szeretném, hogy velem bánjanak, arra, hogy NE ÍTÉLKEZZEK RÖGTÖN!


Ha mindenki úgy kezelné az embereket, mint ahogy ez a fiú, a világ egy jobb hely lenne.


Miért nem tudják ezt az oldalát látni?

Ezt a segítőkész Harry-t?

Azt aki olyan mint bármelyik másik normális ember,

aki kedves,

barátságos,


hálás,


vicces,


jólelkű,

aranyos,

őrült,

aki halálra rémül, mert majdnem átesik egy kutyán, és nem, nem a saját testi épsége miatt aggódik...



Miért hívják szívtelennek? Miért hiszik, hogy bunkó? Miért tartják nőcsábásznak?

Bárcsak a világ is úgy kezelne téged, ahogy te kezeled a világot.

Hölgyek, Urak. Harry Styles szívének valódi mérete.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése