2010. november 14., vasárnap

Glee forewör :D

Sziasztok, a nevem Fanni, itt csak twilightgirl (: Újra megpróbálom ezt a blogolósdit, mivel régebben is volt már egy blogom, de nagyon ritkán írtam oda és maga a honlap sem volt valami igényes, szóval most tiszta lappal szeretnék indulni. Na úgy gondoltam, hogy az egyik kedvenc sorozatom úgymond "jellemzése" jó lesz kezdésnek. Ez nem más mit a Glee. Igen tudom, hogy sokak szerint ez a sorozat sem más mint egy romantikus musical, de ebben nagyon sokan tévednek. Jah, és szerintem az is furcsa, hogy vannak, akik a High School Musicalhez hasonlítják, pedig szerintem maximum csak az a közös bennük, hogy mindegyik egy musical. Másban szerintem össze nem hasonlíthatók. Kezdjük ott, hogy a Glee egy sorozat, a HSM pedig egy 3 (vagy 4?) részből álló film. Én személy szerint nem vagyok HSM fanatikus, de semmi bajom a filmmel. A színészekkel már kicsit több. Szerintem azért egyikük sem tudta tökéletesen eljátszani a szerepét (Ashley Tisdale, azaz Sharpey kivételével) és a való életben is eléggé elfogulttal a tehetségükkel. Ez személy szerint csak az én véleményem. Szemben a Glee sztárjaival, akik a hirtelen kapott hírnévvel is megbirkóztak, és furcsa módon, nem hallani róla, hogy bármelyikük is botrányos lenne. Na térjünk vissza a Gleehez. Az egyik legjobb sorozat amelyet életemben láttam, ajánlom másoknak is. Olykor-olykor romantikus, zenés vígjáték szerűség :D A színészek, nagyon jól játszanak, és fantasztikus ahogyan énekelni tudnak! Nekem hihetetlenül nagyot nőttek a szememben, miután halottam, hogyan énekelnek. Egyszerűen észbontó. Most úgy hirtelenjében nem tudok többet írni, de majd próbálok minél hamarabb jönni, csak még tanulnom is kell sajnos (zárójelben jelzem meg, hogy nagyon-nagyon sokat. Én hülye mért nem tanultam meg tegnap?!) és persze a takarítás, meg ilyesmik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése