2010. november 16., kedd

Jó számok (:

Pár ajánlott szám tőlem neked
Aki szereti a popot esetleg, egy kis rockot, az szerintem feltétlenül hallgassa meg ezeket a számokat :
  •  Rihanna: Only Girl ( in the world) most azért ez ugrott be, mert éppen ma kezdtem el zongorán megtanulni, és tök büszke vagyok magamra.:D Ja és alapból is persze egy nagyon jó szám!
  • Rihanna friss számai közül még a Love the way you lie-t ajánlom. És Persze a II. részét. Gondolom sokan nem tudták, de már megjelent a Love the way you lie part 2. és szerintem ez is fantasztikusan szép szám lett. Nekem most ott van a top 10-ben ;) 
  • Muse. Ki gondolta volna, hogy kihagyom a listából? Hát persze, hogy nem. Aki még nem tette volna, meg az feltétlenül hallgassa meg a Supermassive black hole című számukat. Nálam ő a námbör 2. a Námbör 1. nem más mint a neutron star collision. Számomra megunhatatlan.
  • Másik nagy kedvenceim az Eclipseből (Twilight saga) a Metric nevű együttes, akik találó Eclipse nevet adtak az egyik legfantasztikusabb daluknak. :D Figyelmetekbe ajánlom, nekem első látásra, helyesbítek hallásra elnyerte a tetszésemet.
  • Az örök és megunhatatlan, amit már rongyosra nyomatott a rádió: Travie McCoy és Bruno Mars: billionare. Nagyon nagyon jó szám, és imádom a szövegét! Fantasztikus, nekem főként a Bruno-s részek tetszenek, de persze Traviet is imádom :)
  • Jöjjön Katy Perry. Nagyon szeretem a számait, és sok volt már kedvencem is. Csak, hogy párat megemlítsek a "régebbiek" közül is: I Kissed a girl, Hot & Cold... Újabbnak számító számai közül a Californian girls is helyet foglalt a Námbör ván pozícióban a listámon. jelenlegi kedvencem tőle: teenage dreams, és a firework. Imádom őket :)
Egyenlőre ennyi lenne, ha találok még valami jót, rakom is :)



+ egy bónusz. Feltétlenül ajánlott a meghallgatása, mivel fantasztikus! Glee című sorozat 2. évadában fog felcsendülni. Már vagy 2. hete ezt hallgatom, és kívülről fújom. Azt nem állítom, hogy jobb mint az eredeti, csak más. De persze nagyon nagyon jó így is! :D Ez pedig nem más mint Darren Criss, Katy Perry - Teenage Dream című számának feldolgozása.

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése