2010. november 27., szombat

x-faktor?!

Na nekem is meg van ám a véleményem a Magyar X-faktorról. (Ha így kell írni...:P) 
Kezdjük az elején, amikor még sokan-sokan bent voltak, mondjuk a legjobb 12. Először Mimi és Gergő esett, ki, pedig nekem akkor ők voltak a kedvenceim. Szerintem fantasztikusan jól énekeltek, és szerintem nem nekik kellett volna kiesniük, ha jól emlékszem talán Mariannal párbajoztak.(?) Én azt a csaj nem nagyon bírtam, úgyhogy amikor kiesett nem nagyon sajnáltam. Lehet, hogy ez egy kicsit bunkón, hangzik, de minden embernek megvannak a saját kedvencei, és Mariann nekem nem tartozik közéjük. Úgy ahogyan Fanni sem. Egyszerűen ki nem állhattam azt a lányt, nekem már túlságosan is nyávogósra sikeredett. Ez van. A Summer sisters-et, a Non stop-ot és Shodeinde Dorkát viszont sajnáltam. Őket kifejezetten szerettem, sőt Dorka volt a kedvencem. Annyira aranyos volt, és hát a kisbabája is egy tünemény :) A Non stop. Iszonyat tehetségesek, nekem nagyon tetszett az amit csináltak, és tulajdonképpen ők lettek a versenyben a legjobb csapat! Úgyhogy az elismerés jár nekik.
Jelenlegi bentlévők:
Vastag Csaba: Áhh, kedvenc! Nagyon szép a hangja! imádom, és az a nézés... no comment. Remélem ő nyer! :) Jah, és imádkozósáska foreva :P
Vastag Tamás: Szerintem azért ez nagy teljesítmény, hogy mind a ketten bent vannak még! Szurkolok Tamásnak is, mert szerintem iszonyat jó hangszíne van, de a zsűri (és szerintem is) egyre gyengébb teljesítményt mutat. Tamás szedd össze magad! Még az lenne a szép, ha a két Vastag tesó lenne a döntős :D
Wolf Kati: kiesett. Szép hangja volt meg minden, de nem volt favorit :D
Király L. Norbi: Szegény Norbi. Őt olyan iszonyat sokan bántották már! Kezdjük ott, hogy gyermekkorában elhagyták a szülei. Azóta is mindenki bántja. Szerintem nagyon különös egyéniség, és neki is szurkolok (Igaz most már nincs olyan akinek ne szurkolnék ;D)
Takács Nikolas: A Nikolas a másik nagy kedvencem. Egyszerűen borzalmas már, hogy milyen fantasztikus a hangja!^.^ Nagyon megijedtem, amikor kiderült, hogy neki kell párbajoznia. Reménykedem benne, hogy a top 3-ban benne lesz!
Janicsák Veca: Ejjejj, most jövök rá, hogy ő az UTOLSÓ NŐI VERSENYZŐ! Minden elismerésem az övé, azt már állíthatjuk, hogy ő Magyarország legjobb női hangja. (Persze csak az egyik, mivel a Megasztárból is lesz majd egy top csaj :Đ)

2 megjegyzés:

  1. Nekem a Non Stop volt a kedvencem, de sajnos kiestek, amúgy én is megijedtem akkor, mikor Nikolas és a Non Stop párbajozott, nekem ők ketten a kedvenceim!!! :) Kár, hogy kiestek... :(

    VálaszTörlés
  2. Áhh őket én is nagyon sajnáltam. Megmeg Vastag Tomit is meg most Vecát is. Akárki esik mostmár ki, mindenkit sajnálni fogok :/

    VálaszTörlés