2010. december 23., csütörtök

Christmas :)

Először is (előre is) merry Christmas mindenkinek, és Happy New Year... :P
Na ha most nem rakja fel a videót én szét kisípolva a gépet. *vállmeghúzás, és egy gonosz kis mosoly* :D

Addig is míg tölt a videó, hogy legyen valami értelme ennek a bejegyzésnek, felrakom a bevezető szövegét a történetemnek. Csak annyit, hogy nem vagyok egy J.K Rowling, sem egy Stephenie Meyer... :P Azért persze igyekszem.:D :


"Olyan volt, mintha egy álomban lennék… Egy rémséges rémálomban. Nagyon meleg volt. A tűzből áradó forróság égette a bőrömet. A tüdőm is égett a meleg levegőtől. Egyszer már éreztem ilyet. Régen. Az álmomban. Ez biztos jelent valamit. Ettől függetlenül nem féltem. Tudtam, hogy ha ő itt van, nem eshet bajom… Vagy, talán mégis!? Nem! Ezt a gondolatot hamar ki kellett vernem a fejemből. Nem adhattam fel! Még nem!  Néhány másodperc alatt viszont minden meg tud változni. Már nem éreztem semmit, nem láttam semmit. Minden elsötétült. Most már féltem, nagyon féltem. A füst betöltötte az egész szobát, és nem kaptam tőle levegőt. Még egy kézzel kapaszkodtam a remény fátylába, hátha valaki jön és megment! Talán, de ez nem garantált. Feladom. Nem bírom tovább. És elengedtem azt a fátylat. Vége lett a rémálomnak."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése