2010. december 12., vasárnap

hoppá de rég írtam :D

Jajj nagyon-nagyon-nagyon rég írtam. Najó azért nem annyira régen :DD
Na hááát, nem is tudom most miről pofázhatnék. Talán a Karácsony? Ez jó lesz! :P
Jajj nem, előtte van egy fantasztikus sztorim, azaz álmom, amit el kell mesélnem nektek!
Ma este (vagy tegnap?:O) Azt álmodtam, hogy:
na majd mindjárt, csak kötelező filmet, akarom mondani, sorozatot néznem, úgyse lesz jan. 27-ig TVD, úgyhogy, ma még ki kell "élvezkednem magam" a kifejezés jobbik értelmében. Mondjuk kinek mi a jobb, nemde? :P

Jajj bakker, nem írtam le az  álmom, és most meg már nem tudom : D Áhh mostanában amúgy olyan hülyeségeket álmodom! És még emlékszem is rájuk. Pl. pár közülük:
  • nagynéném hozott nekünk egy kígyót, hogy nemsokára jönnek érte, és addig vigyázzunk rá. A kígyó persze kiszabadult, és engem küldtek utána! Utána mentem, az a szerencsétlen meg beleesett valami gödörbe, és nyúltam érte és megharapott a kis dög :/ na ez egy szar álom volt...
  • Esküszöm volt egy olyan álmom, hogy összejöttem azt egyik osztálytársammal, aki a valós életben ráadásul nem is tetszik, de eléggé bonyolult volt ez az ügy... Úgy kezdődött, hogy egy nálam fél fejjel kisebb csávó szerelmet vallott nekem, mondom neki, oké csak előtte valahogy nyújtsd már meg magad egy kicsit xD A barátnőmnek meg bejött ez a srác, és megkérdeztem a sráctól, hogy neki bejön- e a csaj. Azt mondta nem nagyon, de a kedvemért elhívja egy randira o.O mondom oks. Elhívta moziba, de eldöntötte, hogy ő kettesben nem mer elmenni barátnőmmel, hogy menjek én is. Én meg egyedül nem akartam ott a nyakukon csüngni, ezért elhívta az egyik haverját, aki kiderült, hogy az oszt. társam, és hát a többi nem lényeg...xĐ
Ejj több nem jut eszembe, pedig olyan viccesek voltak. Most amúgy komolyan szégyenlem magam, hogy ilyen régen írtam, és mindig csak ígérgetek, meg minden... Na mára ennyi, majd sietek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése