2010. december 31., péntek

Hahó :)

Héhahó :D
Naaa most sok mindent hozok... De tényleg! Észrevettem, hogy az elején tök jól indult ez a blogos cuccos, és mostanában egyre jobban kezd ööö... hogy is mondjam? egyre jobban kezd... esküszöm nem jut eszembe semmi ideillő szó..:D egyre kevesebbet törődök vele? Talán ez a legjobb megfogalmazás. Na most próbálok visszarázódni a régi formámba minden szempontból, szóval összeszedem magam, és megint a legjobb formámat hozom :D
Mivel is kezdjem? Áhh megvan. Karácsonyi ajándékaim..:D
Na szóval, kaptam egy fényképezőgépet, aminek nagyon-nagyon örülök, legalább kitudom élni a művészi hajlamaimat.. :P
Aminek a legeslegjobban örülök, az egy e-book. Na aki nem halott még esetleg róla: Ez egy ilyen lapos kis gép akkora mint egy A/4-es lapnak a fele, amiről fogalmam sincs hogy A hányas. Na tök mindegy. Ésésés tulajdonképpen ez egy elektronikus könyv. Netről lehet letölteni könyveket, és rálehet őket rakni erre a cuccra. Én már több könyvet is ráraktam, szerintem tök jó kis gépezet :)
Kaptam még: pulcsit, egy gatyát, fürdőköpenyt, fehérneműt, és egy twilight-os tollat... :D:$

Na de sajnos a Karácsony már "rég" elmúlt... Jelenleg Szilveszter este van, és én ülök a szobámban és gépezek. Buliba a jó égadta világon senki nem hívott, mondjuk nem is mentem volna el, de akkor is azért jól esett volna. Lehet éjfél körül beugrunk Győrbe ősökkel meglesni a tüzijátékot... Még nem tudom :D
Na mindegy is...
Hozok pár Szilveszteri versikét:

Újévi kismalac farka lógjon szádba,
hajnali 6 előtt ne kerülj az ágyba!
Durranjon a pezsgő, szóljon hát az ének.
Ilyen Boldog új évet kívánok én néked!
A szerencse banknál a 2011-es számú számládra átutaltam 
365 nap szerencsét, egészséget, és jókedvet.
Minden jót az elköltéséhez!

Mielott lefekszel, tárd ki az ablakod, elküldtem hozzád az én angyalom.
Egy pillanatra kérlek figyelj reá, mert a nevemben
BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁN.

Utolsó napján ennek az évnek
a szerencsemalackák megint útra kélnek.
Azt kívánom néked hogy ha arra járnak,
térjenek be hozzá, s maradjanak nálad! 
B.U.É.K.

Disznó sivít petárda robban,
részeg feje a padlón koppan,
róka család a WC-ben,
Lagzi Lajcsi a TV-ben,
Több rímet ide nem vágok
Boldog Új Évet Kívánok!

Irigykedve néz most a húsvéti nyúl, 
mert a mai buliban a Jézuska az úr.
Táncolnak az angyalok, szikráznak a fények,
legyen ma szép napod, s utána Boldog Új Éved!

Mikor kigyúlnak a fények,
 pajkos tündérek zenélnek.
Huncut mosollyal egy rád kacsint,
Kicsi kendőből  csillámport hint.
Így adja át a üzenetet:
 Boldog Új Évet neked!

Na ennyi volt. Boldog Új Évet kívánok mindenkinek!!! :D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése